Ви є тут

Продаж квитків

На сайті Teatry.com.ua можна придбати квитки, які розповсюджуються компанією Maestro Ticket System. Нижче Ви можете прочитати інформацію з приводу купівлі квитків на заходи. 

1. Хочу купити/забронювати квиток он-лайн, але не маю досвіду користування електронною системою продажу квитків.

Уважно прочитайте розділ: «Як придбати квиток» 

2. Я сплатив замовлення, але квитки на електронну адресу не надійшли.

Що робити: Не намагайтесь повторно купити або забронювати квиток. На протязі 60 хв. Квиток має прийти на Вашу електронну адресу. Якщо цього не відбулось зателефонуйте, будь ласка, за номером телефону (044) 223-02-83 

3 . Чи можу я повернути електронні квитки?

Квитки підлягають поверненню або заміні у разі скасування або перенесення заходу, на який були куплені квитки. Електронні квитки можна повернути не пізніше ніж за добу до початку заходу. Для того, щоб повернути електронні квитки, необхідно надати наступні документи ( відскановані ) на електронну адресу support@mticket.com.ua : 

  1. Заява про повернення коштів на ТОВ "Маестро Тікет Систем" довільної форми.
  2. Роздруковані квитки / код і номер замовлення
  3. Копію першої сторінки паспорта
  4. Ідентифікаційний код
  5. Підтверджуючи документи з банку про здійснення платежу.

Після перевірки документів з Вами зв’яжеться спеціаліст компанії та надасть інструкції щодо подальших дій з повернення квитків. Повернення грошей за електронні квитки здійснюється тільки за безготівковим розрахунком. Після скасування квитків гроші будуть переведені на ваш особовий рахунок  прив'язаний до номера телефону або e-mail. 

*Ви можете повернути тільки номінальну вартість квитка без агентської винагороди та винагороди банку (еквайрингу) за проведення платежу. 

*Компанія «Маестро Тікет Систем» радить не повертати квиток, а замінити на квиток такої самої вартості на інший захід в інший час, або в іншому закладі культури. Для цього Вам необхідно зателефонувати за номером (044) 223-02-83 та обрати час і місце заходу на який треба здійснити заміну. 

4 . Чи потрібно роздруковувати електронні квитки?

Роздруковувати електронні треба обов'язково. На вході в театр квитки скануються. Кожен квиток має унікальний Штрих-код і може бути використаний тільки один раз. 

Не намагайтеся, будь ласка робити копії, або друкувати один і той самий квиток 2 рази, система розпізнає таки випадки. І у разі виявлення спроб шахрайства Театр буде зобов’язаний прийняти відповідні міри запобігання згідно діючого законодавства України 

5. Чи можу я обміняти електронні квитки на іншу дату / час / місця?

Так, Ви можете обміняти квитки на інший захід, час і дату але не пізніше ніж за 2 доби від дати початку Заходу, квиток на який Ви хочете поміняти. Для цього Вам необхідно звернутись за адресою support@mticket.com.ua, або зателефонувати за номером (044) 223-02-83. 

6. Не можу оплатити замовлення зі своєї банківської картки. Що робити?

  • Переконайтеся, що баланс коштів на вашій карті достатній для оплати замовлення .
  • Переконайтеся , що ваша банківська карта активна для оплати послуг в інтернеті . Активувати картку ви можете протягом пари хвилин - просто зверніться в колл -центр банку , в якому обслуговується карта. Оператор в телефонному режимі активує карту.
  • Переконайтеся, що допустимий баланс вашої карти для оплати в Інтернеті не нижче необхідної замовленням суми. Для того , щоб підвищити ліміт своєї карти , зверніться до кол-центру свого банку , оператор в телефонному режимі збільшить баланс до необхідного по вашому розсуду.
  • Переконайтеся, що баланс коштів на вашій карті достатній для оплати замовлення . 

7. Де зберігаються мої замовлення? Де я можу знайти квитки для друку? Не встиг роздрукувати квитки, де їх знайти?

Інформація по всіх ваших замовлень зберігається у вашому особистому кабінеті на сайті mticket.com.ua Тут Ви можете знайти всю історію своїх замовлень, і роздрукувати квиток. З усіх інших питань звертайтесь будь ласка за телефонами (044) 223-02-83